Välkommen hem till Mig & Milla!



fredag 7 september 2012

Feber

Igår efter Spa besöket fick jag väldigt ont i huvudet och kroppen.
Trodde det var pga massagen.
Jag tog en värktablett och vilade lite.
Men det blev inte bättre, tvärtom så kände jag mig ännu sämre på eftermiddagen.
När Javi åkt till jobbet så ställde jag mig för att göra tårtan.
Det var ju tänkt att jag och all annan personal skulle överaska Javi med tårta och paket klockan tolv.
I köket kände jag liksom hur det svartnade för ögonen... jag var helt svimfärdig och kände mig mkt febrig. Jag blev rädd och ringde efter Javi. Han såg att jag inte mådde bra och ringde efter en läkare. Jag hade 39,7 i feber!
Läkaren gav mig 2 injektioner i rumpan... aj!
Skrev ut en massa medecin och sa att vi måste sänka min kroppstemperstur snabbt.
Jag gick ta en kalldusch och sedan ligga med ispåsar mot kroppen.
Fy vad det var jobbigt...
Idag har febern gett med sig lite, men jag mår rätt dåligt fortfarande.


Enviado de Samsung Mobile

1 kommentar: