Välkommen hem till Mig & Milla!



fredag 20 augusti 2010

Regn...igen!

Den här sommaren är verkligen jätteskum...
Det har varit regn var och varannan dag under nästan hela augusti... och det är ju i augusti som det brukar vara jätte varmt och soligt varje dag här i vanliga fall...
Jag och Milla har precis varit ute pá en kvällsprommis och vi hann inte hem innan det började spöregna.
Vi kom hem och ság ut som tvá dränkta katter....  :o(
Milla var inte glad och tittade förebráende pá mig....... som om det vore mitt fel liksom!
Chihuahuor gillar verkligen inte att bli blöta!
Sá när vi kom hem blev det handduks-torkning och föning.....
Milla ser verkligen ynklig ut pá bilderna hi hi....

2 kommentarer:

  1. Hej Kristin, här har det också regnat men bara lite. Hälsa till Javi och Milla

    SvaraRadera
  2. Nej, våra kära chihuahuor hatar verkligen regn. Mina brukar trycka sig mot husväggen när det regnar ute och så springer de så snabbt det bara går. Milla ser så ynklig ut under handduken.

    SvaraRadera