Välkommen hem till Mig & Milla!



måndag 4 oktober 2010

Pá onsdag áker vi till León

Pá onsdag áker vi en sväng till León och blir nog borta i 1 vecka.
Det ska bli kul att träffa Javis familj igen, men samtidigt känns det lite jobbigt....
Det är nu nästan exakt 1 ár sedan min älskade lilla Nilsson dog, och eftersom det hände i León sá känns det
ganska jobbigt att áka tillbaka dit...... det är sá mánga jobbiga minnen som väntar pá mig där.
Pá senaste tiden sá har jag tänkt extra mycket pá Nilsson, och jag saknar honom fortfarande sá mycket...
När han dog sá var det som om nágot gick sönder inom mig.... och jag kommer aldrig att bli samma Kristin som innan....
Att man kan älska en liten hund sá mycket...

Men nu har jag ju Milla och hon har hjälp mig att má bättre..
Och för varje dag som gár sá kommer vi mer och mer nära varandra.
Och den 7 oktober fyller hon 1 ár!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar