Välkommen hem till Mig & Milla!



fredag 29 oktober 2010

Nyheter i min sminkväska

Idag har jag köpt ett nytt nagellack, det är mörklila... nästan svart, och jag älskar´t!
Blev en ny mascara ocksá, hoppas den e lika bra....bra pris i alla fall. :o)
Förövrigt sá har det inte hänt sá mycket idag....
Jo, jag hade ju Franska! Det var kul som vanligt.... och det började en ny tjej i vár klass, hon är frán Ryssland (sá nu är jag inte ensam "utlänning" i klassen) och hon verkade trevlig.
Imorgon är min prioritet stallet stallet stallet! Och sedan städning städning städning!
Och om det finns tid över och Javi inte máste jobba sá skulle jag vilja gá pá bio ocksá.
Nej, nu ska jag strax gá ut pá kvälls-kissen med Milla (burr..det är kallt ute nu) och sedan ska vi krypa ner och värma oss i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar