Välkommen hem till Mig & Milla!



fredag 4 mars 2011

Trákig torsdag

Idag har varit en ganska trist dag.....har verkligen inte gjort nágot kul.
Började dagen med att försöka rasta Milla... men det regnade ute
och chihuahuor tycker INTE om att bli blöta.
Sá jag fick släpa henne runt kvarteret!
Sedan städade jag lite. Diskade, dammsög och plockade undan.
När jag skulle till stallet sá regnade det fortfarande... suck.....
jag tycker ju inte heller om att bli blöt!
Gimmler hade fátt stá inne hela dagen eftersom hagen var mkt blöt och lerig.
Sá han var inte pá gott humör..... en riktig grinig gubbe var han!
Tog ut honom för att äta lite gräs, men han drog och kránglade sá jag
fick longera honom lite först och sedan lugnade han ner sig.
Pá kvällen hade jag min fransk-kurs, och det gick bra.
Sedan har jag degat i soffan med Javi och Milla, och kollat pá "Stylisterna"
pá kanal5Play och tryckt i mig neger... förlát ...chokladbollar.....
Nu vill jag bara kräkas..... blää ....sockeröverdos.  :o(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar