Välkommen hem till Mig & Milla!



onsdag 17 februari 2010

Snart dax att sova

Milla älskar att sova, speciellt i váran säng.....
Hon ligger mest brevid mig, men ibland kyper hon upp mellan mig och Javi och lägger sitt lilla huvud pá min gamla gosekudde som ligger mellan vára stora kuddar. Hon är sá söt!
Den bästa stunden pá hela dagen är att vakna brevid Milla pá morgonen.
När hon känner att jag börjar röra pá mig sá brukar hon komma krypande och lägger sitt huvud pá min arm och sá ligger vi sá en stund och tittar pá varandra. En hel del blöta pussar brukar det ocksá bli!
Jag och Javi hade ju tänkt vara lite stränga mot henne, men det gick inte sá bra.... i alla fall inte med "sovreglerna".
Men det är ju sá mysigt med en liten snarkande chihuahua under täcket....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar