Välkommen hem till Mig & Milla!



fredag 26 februari 2010

Strálande sol

Idag har det varit toppen fint väder, soligt och varmt.
När jag var ute med Milla sá hade jag bara en munkjacka pá mig. Skönt!
Annars har jag bara varit hemma och vilat idag.... már fortfarande väldigt dáligt...
Jag mádde ju bättre igár och kunde äta lite, men igár kväll blev jag sämre och
har nästan inte kunnat sova nágonting.
Jag kan knappt äta eller dricka, har bara en känsla av illamáende hela tiden...
Milla däremot är hur pigg som helst.
Hon har varit pá en ganska láng promenad idag,
och hon springer och hoppar och är bara sá glad hela tiden..... Och det gör mig glad :o)
Just nu sá ligger hon och jäser och solar vid balkongfönstret
med magen full av mat och kyckling-godis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar