Välkommen hem till Mig & Milla!



söndag 28 februari 2010

Söndagspromenad längst stranden















Idag tog vi en promenad längst stranden.
Det var inte särskillt soligt ute, men ganska varmt i luften. Pá söndagsförmiddagarna är det alltid mycket folk ute och gár.
Ibland känner jag mig lite ensam när jag ser alla familjer och par som gár tillsammans...
Javi jobbar ju alltid pá helgerna och det är faktiskt lite trákigt. Men men, jag ska inte klaga för nu har han ju faktiskt ledigt pá mándagar och tisdagar. Vi fár helt enkelt ha váran helg dá!
Som vanligt sá charmade Milla alla vi mötte pá promenaden...
Vi träffade pá andra hundar, barn och pensionärer.
Vi stannade till en stund och pratade lite med en väldigt trevlig äldre herre som ocksá hade en liten hund.
Han pratade som en kulspruta (som alla spanska pensionärer...) och berättade att han brukade ta med sig sin hund överallt, till och med till Paris där de brukar bo pá Hotell Sheraton.
Han berättade ocksá att han brukar bada i havet varje morgon, báde pá vintern och sommaren.
Sedan pratade vi lite om livet i allmänhet.
Innan jag och Milla gick vidare sá sa han glatt att;
" Det är inte ofta man träffar en sá vacker tjej som är sá trevlig ocksá".
Och det var ju gulligt sagt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar