Välkommen hem till Mig & Milla!



onsdag 15 februari 2012

Men hej....det var inte igár!

 

Att säga att det var ett tag sedan jag bloggade vore kanske en underdrift.
Nästan ett helt ár har passerat.
Och mycket har hänt sedan dess.
Jag hade egentligen tänkt láta bloggen dö, men det kändes lite sorgligt.
Sá jag tror att jag gör ett försök igen.

Idag har jag haft en helt vanlig dag.
Det som var trevligt var att det kändes lite varmare i luften.
Och det är skönt, efter 2 veckor med ovanligt kallt väder.
Det blev en lángpromenad med Millis, sedan städade jag lite och sedan blev det stallet.
Gimmler är sá söt! Han ság mig redan när jag körde in med bilen.
Stallkillen sa att han gnäggade och hade sig när han fick syn pá mig.
Jag blir sá glad när jag ser att min kärlek är besvarad. Finaste Gimpan!












 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar