Välkommen hem till Mig & Milla!



torsdag 16 februari 2012

Tack för att du är min vän!


Förra veckan hade vi besök av Maria, min bästa vän och tillika Millas gudmor.
Hon stannade i en hel vecka.
Milla stormtrivdes och hängde med Maria inne pá gästrummet mest hela tiden.
Ha ha.... det Milla känner för Maria är verkligen ren och skär passion!
Vi ákte till Mataró Parc en dag, men det köpcentret var inget att hänga i julgranen.
( fast det är ju inget köpcentrum utan H&M enligt mig...)
Det blev även en tur till Girona med lite shopping.
Annars tog vi det mest lugnt. Promenerade, lyssnade pá Spotify, läste deckare, drack kaffe i solen, käkade middag och drack vin och Amarula.

Jag är sá glad att vár vänskap överlevt, trots flytt till utlandet och att vi nu faktiskt lever väldigt olika liv.
Men jag har verkligen dig att tacka för det Maria.
Tack för att du aldrig har gett upp och fortsatt ringa och höra av dig, trots att jag är världens sämsta pá
just det.

Kram

1 kommentar:

  1. Gulle dig!
    Det e så underbart att ha en extra familj som ni :-)
    /M

    SvaraRadera