Välkommen hem till Mig & Milla!



tisdag 22 juni 2010

Äntligen i Sverige!

Sent igår kväll så kom jag och Milla till Arlanda med flyget från Bcn. Pappa var där och hämtade oss, snäll som han är... ;o)
Resan gick bra, men Milla tyckte nog att det var lite jobbigt att ligga i väskan i så många timmar.
Men hon skötte sig fint, tror nästan ingen i planet märkte att det var en hund med ombord...
Idag har vi bara varit hemma och umgåtts med Lady och Mamma.
Mamma är krasslig och är hemma från jobbet, pga feber och förkylning.
Men jag lyckades locka ut henne på en liten prommis med hundarna i alla fall.
Det var superfint väder så vi stannade och fikade lite vid "Länkarna", det var mysigt.
Sedan traskade vi hemåt och köpte lite hämtmat till lunch.
Nu ligger båda vovvarna och snarkar, helt slut är de!
Men strax ska jag och Milla gå en prommis till vasa-stan och kolla efter ny väska och sele till Milla på en hundaffär.

Hola Javi, te queremos y te echamos mucho de menos.
Hoy, mi Mami y yo, hemos ido de paseo con las perritas.
Tomamos cafés en una terraza super bonita.
Hace un dia estupendo, con mucho sol.
Ahora por la tarde voy a ir con Milla a una tienda de animales a ver si hay algo bonito para ella.




1 kommentar:

  1. Vad skönt att resan gick bra. Är Lady en cocker? Min syrra har en cocker som heter Muffins.

    Hur länge ska du stanna i Sverige?

    SvaraRadera