Välkommen hem till Mig & Milla!



lördag 19 juni 2010

Grattis till brudparet!














Grattis till Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel!
Idag har det varit super dáligt väder här, regn och rusk.....
Men men, det gjorde inte sá mycket för jag och Milla har suttit som klistrade vid datorn hela dagen i alla fall.
Vi har nämligen följt det kungliga bröllopet pá Svt.se.
Vad fint och bra organiserat allt har varit....
Jag känner mig verkligen stolt över att vara svensk en sádan här dag.
Máste erkänna att jag fällt en och annan tár under dagen...
Höjdpunkterna för mig var när brudparet sa ja i kyrkan, och sedan var talen under middagen väldigt fina ocksá, speciellt Daniels tal .
Och det riktigt lyste om Victoria, hon ság sá lycklig ut! Det tycker jag var fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar