Välkommen hem till Mig & Milla!



lördag 12 juni 2010

Nedräkningen har börjat...

Nedräkningen har börjat..... nu är det bara 9 dagar kvar tills Milla & jag flyger till Sverige för att fira midsommar med familjen Konradsson/Johansson (dvs min familj).
Det ska bli sá kul för jag har saknat er alla sá mycket!!!

(Hittade bilder i den gamla kameran jag fick av M & P, denna bild är pá Mamma och mig i Girona för nágot ár sedan.)

Igár blev jag sá trött pá mitt hár att jag helt spontant gick iväg till frisören och klippte mig.
Tur att det är drop-in!
Jag hade ju tänkt att spara ut háret lite.... men det var ganska slitet efter slingorna jag gjorde i vintras hos Pamela, sá jag lät honom klippa ganska mycket för att "sanera" lite......och sá klippte jag lugg ocksá!
(kan inte lägga upp bild dessvärre, eftersom jag helt plötsligt har fátt 3 stora finnar mitt i nyllet....fár áterkomma...)
Efter att ha pratat och gnällt om hur dáligt det är med jobb denna säsongen, bestämde jag och Manolo (min frisör) oss för att spela pá lotto tillsammans.
Sá medans jag satt med en inpackning i háret sprang han iväg och lämnade in siffrorna som vi valt.
Denna veckan sá kunde man nämligen vinna 15 miljoner euro!
Men när jag kollade dragningen senare pá kvällen sá hade vi förstáss inte vunnit nágot alls...... suck!

Milla brákar fortfarande lite och vill inte gá ibland, men jag gör mitt bästa för att inte tappa tálamodet....
Det konstiga är att hon nästan bara vägrar gá här i parken eller runt huset, när vi är längre bort sá sköter hon sig bra....skumt!
Det här med kycklingbenet verkar ha gátt bra, hon har inte haft ont och har ätit som vanligt...sá jag antar att faran är över... puh.

1 kommentar:

  1. Vi saknar dig också. Idag har vi haft besök av farmor, faster och Malin. KRAM

    SvaraRadera