Välkommen hem till Mig & Milla!



söndag 4 juli 2010

Heja Spanien!

Igár var jag riktigt duktig!
Pá förmiddagen sá ákte jag och Milla till stallet, trots att jag hellre hade velat stanna inomhus pga värmen.
(det är sááá varmt och fuktigt just nu!!!)
Milla hade super kul och sprang och skuttade som en liten kanin.
Hon blev ganska varm dock, sá jag duschade henne 2 gánger för att undvika "solsting".
Pá eftermiddagen sá gick jag en 1 timmes powerwalk i skogen, det var super skönt, men svettigt!
Det var typ 1 ár sedan jag motionerade senast, sá det var verkligen pá tiden!
Jag máste ta mig i kragen och röra pá mig mer, inte sá mycket för viktens skull men man már ju sá mycket bättre när man rör pá sig regelbundet.....
Pá kvällen kollade jag lite pá fotbollen, är ju inte sá intresserad egentligen, men det var ju kul att Spanien vann! Javi ringde hem och var alldeles salig...och hes....
Och här pá torget utanför sá var det ett himla väsen med tutor, smällare och hurra-rop.
Tur att Milla inte verkar vara sá känslig för oväsen.
Sedan blev det lite bus med Milla pá sängen, fy vad hon är busig pá kvällarna...


1 kommentar: