Välkommen hem till Mig & Milla!



söndag 4 juli 2010

Strand debut

Idag gick jag och Javi till stranden för första gángen denna sommar.
Det var härligt men vaaarmt!
Jag badade 2 gánger (ok...jag doppade mig inte utan gick bara i till midjan, för vattnet var sá kallt...)
Vi stannade bara i en och en halv timme, eftersom vi inte ville bränna oss.
När vi kom tillbaka hem sá var vi sá varma och svettiga att vi tog ett dopp i poolen innan vi gick upp till lägenheten.
Milla var jätteglad att se oss igen, eftersom hon inte tycker det är sá kul att vara ensam hemma.
Hon sprang efter mig hela tiden och när jag hoppade in i duschen sá ville hon följa med.
Vilken mors-gris ;o)

1 kommentar:

  1. Vad härligt med ett bad i havet, det skulle vi behöva det har varit jättevarmt idag, alldeles för varmt, vi har gjort grillspett så Josefine var nöjd, vi fick grillen av farfar 1985.Kram M

    SvaraRadera