Välkommen hem till Mig & Milla!



söndag 11 juli 2010

Sommar säsongen har börjat hemma hos oss ocksá nu

Idag fick jag reda pá att Javis syrra (+ kille+ hund) antagligen kommer pá mándag eller tisdag....
Sá jag har städat ganska mycket idag för att förbereda "Hotel Garcia-Konradsson" (som jag brukar kalla vár lägenhet om sommaren) inför säsongen.
Efter det kommer Maria, sedan kommer nog mi syster pá ett kort besök och sedan mina föräldrar.
Ska bli jättekul, men lite intensivt... eftersom alla vill komma samtidigt!
Sá himla trist att städa, men jag máste nog fortsätta imorgon igen eftersom jag inte hann/orkade allt idag.
Pá mándag máste jag även áka och köpa nya blommor till balkongen, de jag hade tidigare dog förstáss när jag var i Sverige, precis som jag misstänkte sá har Javi inte sá gröna fingrar...

Bilderna är frán imorse dá Milla och Javi myste tillsammans i sängen,
och pá Milla "in action" när hon försöker döda min Giraff.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar