Välkommen hem till Mig & Milla!



torsdag 29 juli 2010

Semester pá bloggen

Som ni redan kanske märkt sá har min blogg tagit lite semester...
Jag orkar absolut inte lägga upp nya inlägg varje dag...
Kommer att lägga upp lite bilder sá klart, men kommentarerna blir nog ganska fá och kortfattade ...

Idag har jag varit iväg till Girona.... igen.
Var ju där i mándags men dá var alla butiker stängda.
Sá idag gjorde jag ett nytt försök!
Fyndade en jätte söt bh pá H&M, tvá toppar pá Friday´s Project och tvá kjolar pá Zara.
Plus tvá nagellack pá Sephora i glada färger.
Och allt jättebilligt eftersom det är sommar rea!!! ;o)
(Lägg märke till linslusen Milla som alltid ska vara med pá bild!)


2 kommentarer:

  1. Hej,
    Jag var på Zara idag och hittade en klänning jag vill ha sååååå mycket men fanns ej min stl kvar i Sverige. Kan du titta efter den om du åker med mamma till Zara den närmsta tiden? Den är som en kjol och t-shirt men de sitter ihop me dett smalt skärp. Kjol delen är jeans och överdelen svart och vit randig. I Sverige kostar den 399 så skulle gissa på att den kostar ca 29 euro i Spanien och det är stl S jag behöver. Vore sååååå snaäält om du checkade om ni har vägarna förbi :-)

    Miss You!!!!

    Kommer gärna och hälsar på en helg i september eller oktober.

    Puss och Kram.

    SvaraRadera
  2. Fina saker du hade hittat. Jag själv har köpt en ny soffa idag på MIO. Den var också på rea, nästan halva priset.

    Ja, jag hoppas också att det går bra för Zäta när det är dags för henne att valpa. Men det gick ju bra förra gången, så vi hoppas det blir lika lätt även denna gång.

    SvaraRadera