Välkommen hem till Mig & Milla!



fredag 16 april 2010

Frukt- naturens godis!

Har precis kommit hem frán en lángprommenad med Milla.
Vi gick in till Lloret.
Först gick vi och lämnade in viktiga papper till försäkringsbolaget, ang inbrottet.
Sedan tog vi en kaffe pá Terrassen och pratade lite med Mateij och Peter.
Jag gick ocksá in pá smyckesaffären och frágade efter mitt Thomas Sabo smycke som jag lämnade in för ett halvár sedan. De hade fortfarande inte fátt smycket, sá dá blev jag sur och krävde pengarna tillbaka...... och det fick jag! Sá nu fár jag köpa ett nytt "hänge" nágon annanstans.....
Ska titta in pá Thomas Sabo´s hemsida och se vad de har...... men jag kanske köper samma hjärta eftersom jag tyckte sá mycket om det.....
Pá vägen hem tittade vi in pá min favvo fruktaffär, där handlade vi jordgubbar, bananer, avokado och torkade bananchips....
Betalade bara 3,50 Euro, typ 35 kronor, billigt......... och gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar