Välkommen hem till Mig & Milla!



måndag 26 april 2010

God natt!

När vi kom hem sá var Milla helt slut, jag ocksá för den delen, sá vi tog en liten tupplur i sängen...
När jag sedan gick upp, kanske en timme senare, sá lág Milla kvar under täcket och snarkade ett litet tag till.
Hon är sá gullig när hon är trött!
Nu ska jag snart gá ner och kvälls-kissa med Milla, och sedan ska jag krypa ner i sängen och läsa min nya bok som jag fick av Javi förra veckan.
Det är en bok pá spanska som heter "Tres metros sobre el cielo"( Tre meter över himlen) och det är en modern "Romeo & Julia- historia" som utspelar sig i Italien .
Jag brukar aldrig läsa böcker pá spanska i vanliga fall, men det gár faktiskt riktigt bra, sá jag fár nog försöka göra detta till en vana.
Man fár ju sá mycket större ordförrád om man läser böcker, sá det kan nog vara nyttigt...
God natt, vi ses mañana!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar