Välkommen hem till Mig & Milla!



måndag 5 april 2010

Milla bygger bo

Idag har vi bara tagit det lugnt hela dagen...
Javi ville áka in till Girona och kolla pá en ny TV till baren pá Mediamarkt,
men som tur var sá kom jag pá att det ju faktiskt var röd dag idag, och att alla affärer var stängda.
Hade inte varit sá kul att áka ända dit i onödan...
Sá istället ákte Milla, Javi och jag iväg till stallet en sväng.
Gimmler gnäggade glatt när han ság oss, och verkade inte alls förstá varför jag
inte var lika glad.(Han var helt panerad i lera.....som vanligt! Suck!)
Pá eftermiddagen läste jag en stund pá balkongen, sá nu har jag nästan läst ut boken jag fick av Maria.
Sedan bäddade jag rent i váran säng, det tyckte Milla var hur kul som helst....
sá hon ville gärna vara med och "hjälpa till".
Efter mycket hoppande och bitande i sängen sá blev hon plötsligt jättesömnig och byggde sig ett bo i várat täcke. Min lilla gos-nos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar