Välkommen hem till Mig & Milla!



onsdag 21 april 2010

Ute pá vift.....

Idag är vi ute pá vift och bloggar.
Javi har äntligen installerat internet (wifi) pá terrasssen, sá nu är jag och Milla där och testar.
Och det funkar hur bra som helst..... tur att jag har en sá liten och smidig netbook som fár plats i handväskan!
Vi har även varit förbi väsk-butiken, Melchor, och lämnat in en väska som gick sönder igár.
Den skulle vara färdig redan imorgon.
Fár se om jag hinner hämta den dá... annars fár det bli pá lördag.
Pá fredag är det Gimmlers födelsedag, han fyller 25 ár!
Min hovslagare sa att varje häst ár motsvarar 4 människo ár, om det stämmer sá betyder det att han fyller 100 ár!!!
Vet inte riktigt vad jag ska hitta pá....
Blir nog en heldag i stallet och en stor "morotstárta" till Gimmler. ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar