Välkommen hem till Mig & Milla!



söndag 11 april 2010

Världens godaste rosévin....

Har precis kommit hem frán vinoteket.
Var där med Milla och Javi.
Milla har pussats med massor av folk.... alla tycker att hon är sá otroligt social för att vara en chihuahua..
Och det är nog sant...
Vi drack världens godaste rosévin, Libalis, smakar som smultron.... Mums!
Nu tar Javi en power-nap, sedan ska han till terrassen.
Jag och Milla tar nog ocksá en sväng in till Lloret....
Vi ska hänga lite med Javi och sedan hälsa pá Felipe, en kille som jag jobbade med pá Disco Xtra för ca 100 ár sedan och som nu har en bar i Lloret...
Imorgon ska vi nog ta en tur till IKEA, yippi!
C U later!

(Maria, ság dina sms, men har fortfarande inte laddat pá mobilen sá jag kunde inte svara....kramis!)

1 kommentar:

  1. Jag räknar aldrig med att få svar på mina SMS, jag har lärt mig!

    SvaraRadera