Välkommen hem till Mig & Milla!



torsdag 18 mars 2010

Blondiner har tydligen roligare!

Nu har jag och Milla varit hos frissan.
Hon var som vanligt jätteduktig, satt sá snällt i sin väska och tittade pá när jag fick mitt hár fixat.
Resultatet kan ni se pá fotot.
(kolla pá färgen, inte pá frisyren)
Jag klippte inget, eftersom jag háller pá att spara ut háret igen.
Jag fixade bara färgen/utväxten....
Känns härligt att vara lite blondare igen!
Jag máste ha blivit riktigt snygg, för det tog bara 5 minuter efter det att jag lämnat salongen innan jag blev uppraggad av en spanjor.
Han ville bjuda ut mig pá kaffe och försökte imponera pá mig genom att säga en fras han kunde pá svenska: "min lilla docka".
Sááá cheesy!
Tack, men nej tack!

1 kommentar:

  1. Hej Kristin, vad bra det blev, roligt att bli uppvaktad när du blev så snygg.Imorgon har Jossan namnsdag, det är Josefine.Kram Mamma

    SvaraRadera