Välkommen hem till Mig & Milla!



lördag 6 mars 2010

Jäääsp...!

Idag är en sádan dag dá man är glad över att bo i
Spanien!
Solen skiner och jag sitter pá balkongen i bara
T-shirt och bloggar.
Milla ligger här brevid och myser.... oj vad slö man blir av värmen...jäsp! ;o)

Imorse sá hade vi besök av en hantverkare som fixade med láset pá váran ytterdörr.
De senaste veckorna har det varit jättetrögt, vi har nästan inte kunnat öppna dörren.
Som tur var sá gick det lätt att fixa, sá nu behöver jag inte vara rädd att bli utelást varje gáng jag gár ut!

Vi har ocksá hunnit med en mysig prommenad.
Vi gick ganska lángt, bl.a upp i skogen vid stranden och sedan längst hela strandprommenaden i Fenals.
Milla "pratade" med en massa gulliga hundar, barn och pensionärer, och hon var jätteglad hela tiden och hoppade och galopperade fram.
Hon verkar ha utvecklat en passion för gräsmattor.... när hon hittar en som hon gillar sá springer hon runt, runt, runt som en galning tills jag blir helt yr i bollen.
Milla är verkligen som en liten solstrále i mitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar