Välkommen hem till Mig & Milla!



måndag 29 mars 2010

Plan B: shopping!

Idag har det varit lite blásigt väder sá vára strandplaner fick ställas in...
Men listiga som vi är sá hade vi förstáss en plan B.
Vi tog istället bilen ner till "La Roca Village" som är en av Europas största märkes-outlets.
Där blev det lite shopping och mycket kaffe pá Starbucks.
Jag fyndade bl.a ett armband pá min favvo-butik Bimba & Lola,
och ett par supersköna ballerinaskor pá Mango.
Milla, min trogna följeslagare och vapendragare, följde naturligtvis med.
Jag är sá stolt över henne.... hon är jätteduktig och sitter i sin väska utan att bráka när vi är inne pá butiker eller restauranger.
Imorgon ska jag skjutsa Maria till flygplatsen, de här 9 dagarna har verkligen gátt fort...
Báde Milla och jag är lite ledsna...
Men Maria kommer ju tillbaka pá besök till sommaren igen!
Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Söta ballerinaskor! :o) Och vad härligt det måste vara att kunna ta med sig vovven på en shoppingrunda. Här är inte hunden välkommen i stan alls (inte ens i väska), så tråkigt!

    Kram, Leo & Lea

    SvaraRadera