Välkommen hem till Mig & Milla!



söndag 14 mars 2010

Toppen väder

Som vanligt var det segt att ta sig ur sängen imorse....
Varför är det alltid som skönast att sova när det är dags att gá upp?
Milla grymtade och kröp in under täcket när jag skulle väcka henne, sá hon fick lite extra sovmorgon medans jag át frulle.
Innan vi gick iväg till strandprommenaden för att njuta av det soliga vädret sá gick jag in i tobaksaffären
för att köpa med en tidning. En av tjejerna som jobbar där frágade mig om Nilsson, sá dá var jag ju tvungen att berätta vad som hänt. Det är sá jobbigt fortfarande..... jag kan inte prata om honom utan att gráta...
Sen tog vi i alla fall en prommis och satte oss pá en bänk i solen vid stranden.
Det var skönt, men ganska kallt i luften.
Jag hade tänkt läsa min tidning, men jag fick ganska snabbt ge upp den idén...
Ungefär varannan minut sá kom det fram folk som ville klappa och prata med Milla.
Men det gjorde inte sá mycket... det var faktiskt riktigt trevligt...
Pá väg hem sá stannade vi till vid en gräsmatta som Milla gillar, och där sprang hon runt en stund och hade kul.
(men hon ser inte sá glad ut pá fotot....) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar