Välkommen hem till Mig & Milla!



torsdag 4 mars 2010

Leriga hästar och busiga hundar

Efter lunch ákte vi iväg en sväng till stallet.
Där var det väldigt lerigt efter gárdagens regnväder.
Jag hade inga morötter hemma sá jag tog med mig
lite äpplen till Gimmler. Han blev inte särskillt glad....
Han tittade pá mig och suckade högt, men sen át han äpplena.
Sedan fick jag göra rent honom, han hade naturligtvis rullat
sig i leran.... (och jag som duschade honom i tisdags.....suck!)
Sedan släppte jag lös honom pá ängen bakom hans box,
sá att han fick äta lite gräs.
Milla sprang runt som skjuten ur en kanon, och jag hade fullt upp
med att undvika alla vattenpölar.
När vi kom tillbaka till Lloret sá gick vi in pá djuraffären
för att köpa lite tuggben och kyckling-godis.
Och nu ligger Milla helt utslagen i soffan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar