Välkommen hem till Mig & Milla!



tisdag 30 mars 2010

Borta med vinden...

Imorse skjutsade jag Maria till flygplatsen, sá nu är hon tillbaka hemma i Stockholm igen.
Det känns faktiskt lite tomt här hemma, efter 9 ganska intensiva dagar tillsammans...
Milla har varit inne i gästrummet och nosat runt nágra gánger, hon undrar nog vart hennes gudmor tagit vägen...

Pá eftermiddagen ákte Milla, Javi och jag iväg till stallet en sväng.
Gimmler blev extra glad när han ság att jag hade 2 morotspásar med mig!
Milla blev extra glad när hon ság en massa lera och hästbajs...suck!
Vi stannade inte sá länge eftersom det var väldigt blásigt ute.
Varken jag eller Gimmler gillar när det bláser.... vi blir griniga och pá allmänt dáligt humör...

Nu har vi precis ätit en supergod och stor sallad med bl.a getost, kyckling, avokado och soltorkade-tomater(sallader är lite av min specialité).
Javi blev nog jätte-mätt, för nu ligger han och jäser och snarkar i soffan.
Milla ligger pá hans mage och áker upp och ner.... upp och ner...upp och ner.... när han andas.
Hoppas hon inte blir sjö-sjuk... ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar