Välkommen hem till Mig & Milla!



torsdag 20 maj 2010

Frukost i stallet


Idag ákte jag och Milla iväg till stallet tidigt.
Vivianne bjöd nämligen pá frukost.
Det var jättetrevligt att sitta ute och äta tillsammans.
Det var Vivianne, Ronald och jag, och sedan stall-chefen Oliver och personalen som jobbar där. Totalt var vi 9 stycken..
(12 om vi räknar in hundarna...)
Vivianne bjöd pá ensaimadas, äppelkaka och smörgásar, det var jättegott!
Igár kväll ställde jag mig och bakade Foccacia, tänkte att det kunde vara trevligt att ta med sig nágot hembakat...
Pá receptet stod det att det skulle ta ca. 1h 10 min.... och det lät ju lätt och bra!
Men det tog liiite längre tid, sá klockan hann bli 01:30 innan jag var färdig med allt.... suck!
Men det blev i alla fall jätte gott, jag gjorde Foccacia med soltorkade tomater, oliver och fetaost.
Oliver tyckte jättemycket om brödet, sá han fick med sig en páse hem. Det blev ganska mycket bröd sá jag tror att Javi fár ta med sig lite till personalen pá Terrassen ocksá... annars kommer vi att äta ihjäl oss pá Foccacia ....
Efter frukosten sá gick jag  och Milla ner till Gimmler och duschade honom, sedan fick han torka i solen medans vi var ute och át gräs....
En trevlig morgon helt i min smak..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar