Välkommen hem till Mig & Milla!



onsdag 19 maj 2010

Lyckad dag i Bcn!


Igár blev det en riktigt lyckad shopping-dag. (Men det kändes jobbigt att lämna Milla, hon blev väldigt upprörd och skällde och grät jätte mycket när Javi och hon lämnade av mig vid bussen pá morgonen...)
Jag tog táget in till Bcn, och klev av vid Clot-Aragón och gick ner till Glories shopping-center.
Där har de ett stort och bra H&M, och en massa andra butiker ocksá sá klart.
Sedan tog jag metron in till Plaza Cataluña och spanade i lite butiker där ocksá.
Jag hittade mánga bra saker; sommarklänning, linnen, T-shirts, shorts och bikini.
Sedan át jag pá en vegetarisk restaurang som ligger precis mitt emot djuraffären där jag köpte Nisse en gáng i tiden...
Jag gick in och köpte lite tuggben och sedan beställde jag en namn-bricka till Milla, som ska hämtas nästa vecka...
Sedan tog jag táget tillbaka.
Det blev en láng dag, mina fötter gjorde ont och jag saknade Milla sá att det kändes i hjärtat...
Men det var det värt....... jag kom ju i alla fall hem med en massa shopping-pásar!
(Och Javi och Milla hade haft det bra tillsammans...... men hon blev ju sá klart överlycklig när hennes "Mami kom hem igen!!!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar