Välkommen hem till Mig & Milla!



fredag 7 maj 2010

Full rulle

Idag har jag haft fullt upp hela dagen...
Pá förmiddagen var jag iväg til Traveltec och hade möte.
Jag träffade chefen Jordi, och den nya tjejen Vicky som tydligen ska ha hand om Resemakar´n nu.
Mötet gick okej, men jag misstänker att denna säsongen kommer att bli minst lika dálig som förra árets.
Och antagligen kommer jag börja först i juni..... suck!
Milla var förstáss med till kontoret, och alla tyckte att hon var sááá söt och snäll!
Sedan var vi förbi en sväng pá terrassen, och sedan pá banken.
Pá väg hem sá slank vi in pá djuraffären, till Millas stora glädje, och handlade lite mat.
Efter lunch sá fick Milla vara hemma själv, medans jag ákte iväg till stallet.
När jag stängt ytterdörren sá la jag mitt öra emot och lyssnade, och jag hörde att hon gnällde och skällde lite.
Hon gillar verkligen inte att bli lämnad.... (men när jag kommer hem sá är det alltid tyst, sá hon lugnar sig ju efter ett tag)
Gimmler blev jätteglad när  han ság att jag kom till stallet.
Han är sá fin nu med sin nya blänkande sommarpäls, ser ut som en helt ny häst faktiskt!
Jag passade pá att avmaska honom och sedan tog vi en prommis.

Nu är jag hemma igen och Milla är superglad över att ha sin matte här.
Nästan alltid när hon är glad, sá springer hon och hämtar en leksak eller ett ben att gnaga pá, för att fira liksom! Gulligt!

1 kommentar:

  1. SV: Tack :D
    Ja, älskar den känslan :')
    Va kul, har du haft honom länge? :)

    SvaraRadera