Välkommen hem till Mig & Milla!



måndag 3 maj 2010

Regn, regn, regn....


En regnig dag spenderas bäst i soffan...
Det tycker i alla fall báde Milla och jag!

Igár regnade det ocksá, sá Javi behövde inte jobba pá Terrassen pá kvällen. Istället gick Javi, Milla och jag iväg till vinoteket och át middag där. Efterát ákte vi förbi en annan restaurang för att träffa "Freaky" och hans familj (fru, svärmor och tvá tvilling-pojkar).
De satt fortfarande och át sá vi slog oss ner vid deras bord och beställde in lite efterrätt till oss.
Det var kul att träffa dem. eftersom det var ganska länge sedan vi ságs.
Pojkarna hade blivit sá stora.... första gángen jag ság dem sá var de bara bebisar, & nu är de 10 ár tror jag...
De tyckte väldigt mycket om Milla och var väldigt frágvisa och ville veta allt om henne.
Milla skötte sig exemplariskt, hon lät sig klappas och satt tom i killarnas knän en liten stund.
Duktig tjej!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar