Välkommen hem till Mig & Milla!



fredag 7 maj 2010

Vapenvila..?

Igár när jag var ute med Milla sá sprang jag pá Vivianne.
Det är nästan 2 ár sedan vi "sa upp vár bekantskap",
och sedan dess har vi nästan inte pratat med varandra alls.
Det är synd eftersom vi har hästarna i samma stall, och vi bor ju nästan grannar ocksá.
Men jag har alltid tänkt att om hon tar första steget sá ska jag inte vara lángsinnt.
När vi sprang pá varandra sá kom hon precis hem frán stallet och skulle parkera sin bil.
När hon ság mig och Milla sá stannade hon till och frágade om vi ville ta en kaffe med henne.
Sá vi gick till en av restaurangerna vid stranden och fikade och utbytte det senaste stall-skvallret.
Det var ganska trevligt... sá jag antar att vi har slutit fred nu...

2 kommentarer:

  1. Hej vad bra att ni pratar med varandra igen,här är det kallt och det ska bli regn idag och imorgon, jossan är här, pappa är i Liverpool. Kram M

    SvaraRadera