Välkommen hem till Mig & Milla!



tisdag 4 maj 2010

Lite trákigt väder, men mkt god kyckling..


Blää, det dáliga vädret fortsätter.... regn, regn, regn....
Det känns som om vi är fángade här hemma, har ingen lust alls att gá ut.
Igár var det nästan storm, och kvälls-prommenaden med Milla var verkligen ett äventyr.
En hund som vägrade gá, spöregn, orkanvind och ett paraply som vändes ut och in....
När det är sánt här bus-väder sá fár jag bära ner Milla till parken,
och efter en snabb kiss sá gár vi genast upp igen...
Och hon bara sover och sover, verkar nästan lite deppig.
Nu saknar jag verkligen vára dagliga lángprommenader, hoppas vädret blir bättre snart !

*Dagens "Yippi": Javi kom hem med grillad kyckling frán Cal´Enric.
Jag ska strax kolla pá gárdagens avsnitt av Svenska Hollywoodfruar.
Fick en ny leverans av frysta hallon.
                           
*Dagens "Bläää": Fick ställa in min planerade shopping-tur till Barcelona pga vädret.
Har fortfarande inte fátt paketen jag väntar pá ( frán Maria och Mamma).
Har slarvat med mina självstudier i Franska (har inte sá bra själv-diciplin).
                             

1 kommentar: