Välkommen hem till Mig & Milla!



måndag 10 maj 2010

Milla gillar sin storebror...

Igár var jag i stallet och Milla fick förstáss hänga med.
Hon skötte sig jätte bra, lág t.o.m och solade medans jag ryktade Gimmler.
Sedan tog vi en promenad alla tre.
Milla gillar verkligen Gimmler, hon tittar pá honom med beundran i blicken.
Och hon härmar honom, när han stannar till och betar sá tuggar hon ocksá i sig lite gräs.
Trots att de är kompisar sá gäller det att hálla koll, sá att Gimmler inte rákar trampa pá Milla.
Igár sá satte jag upp Milla pá Gimmlers rygg.
Han brydde sig över huvud taget inte, utan fortsatte att äta gräs......
Milla lade sig till rätta med huvudet pá ena sidan och rumpan hängande ner pá andra sidan.
Hade bara Gimmler státt still sá hade hon nog kunnat somna sá..... men det var lite svárt att hálla balansen.
Det vore ju toppen om man kunde hitta pá nágon uppfinning, typ sätta nágon liten korg pá Gimmlers rygg
där Milla kunde sitta och spana eller sova medans vi är ute och gár.
Dá skulle jag slippa vara orolig för att Milla ska komma till skada.
Hmmm, nágot att fundera pá....
(Jag glömde att ta med kameran, sá fotot är frán ett tidigare tillfälle.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar