Välkommen hem till Mig & Milla!



söndag 16 maj 2010

Pollen, sport och huvudvärk....


Idag har jag mátt pyton.... jag drabbades av en otäck blandning av pollen-allergi, halsont, huvudvärk, ont i bihálorna och mensvärk. Aj!
Sá idag har jag mest varit hemma och mátt dáligt.
Milla gjorde mig sällskap hela dagen, härligt att ha en sá trogen följeslagare....
Pá kvällen sá kollade vi pá sport (sá uttrákad var jag!).
Först pá fotboll, eftersom den spanska-ligan avgjordes idag.
Det var förstáss Barça som vann, hurra!
Milla firade genom att ta pá sig Nilssons gamla Barcelona-tröja, och den passade bra.
Sedan kollade vi pá rytmisk-gymnastik, det var ganska intressant...
Pá kvällsprommenaden sá var det väldigt mycket liv och oväsen, alla ville förstáss fira Barças seger.
När vi var pá väg hem sá var det nágon som smällde tvá raketer/smällare i parken.
Milla tvärstannade och tittade oroligt pá mig, men jag gjorde mitt bästa för att verka oberörd.
Jag gick vidare som vanligt, eftersom jag inte ville att hon skulle bli rädd.
Jag tycker att hon reagerade ganska bra.....
Nilsson var ju livrädd för smällare och jag hoppas verkligen att Milla kommer att slippa det...

1 kommentar:

  1. Stackare, det låter inget vidare att må så dåligt. Hoppas du känner dig bättre nu. Jag håller tummarna för att det går bra hos veterinären när Milla ska ta blodprov.

    SvaraRadera